what's in my - makeupbag (twee dagen)

07:05 Unknown 2 Comments

hey lieve lezers,

Vandaag heb ik een what's in my make-upbag voor twee dagen weg. Ik ga namelijk vanavond naar mijn oma in het zuiden van Limburg toe. Toen ik mijn make-up aan het inpakken was dacht ik eraan om daar een artikel van te maken. Vaak op YouTube zie ik de serie ''what's in my......bag'' voorbij komen en daarom  besloot ik die voor jullie in een artikelvorm te doen. Ik neem best veel mee, omdat ik nog geen handige make-up producten heb die klein zijn, ik bedoel daarbij travelsize make-up producten. Ik zal later nog wel wat beter over nadenken (zoals multifunctionele producten). Ik laat jullie in dit kort artikeltje dus zien wat ik mee neem aan make-up, skincare en verzorgingsproducten.



 het toilettasje


Ik wist dat ik weer een keertje zou weg gaan. Meestal gebruik ik een wat grotere toilettas, omdat ik daar ook bodylotions, shampoos, deo's enz. kan meenemen. Deze keer hoefde dat niet, alleen had ik nog niet echt een geschikt toilettasje voor een weekendje. Ik zag dit schattige toilettas voorbij komen op de instgram pagina van budgetbeautystuff en ik was direct verkocht. Ik heb hem maar voor 2 euro kunnen scoren bij de hema !!! 
 


 GEZICHT


- inglot freedom system pallet (met daarin een poeder + een blush)
- perfect touch creamy concealer (#04)
- catrice allround coverstick (030 sand)
- mua bonzer (shade 2)
- elf angled blush brush

 WENKBRAUWEN


- catrice eye quattro (C 02 taupe less)
- essence lash & brow gel mascara
- essence eyebrow designer (02 brown)

 OGEN


- catrice absolute eye colour (670 vanilla & charles)
- essence longlasting eye pencil (02 hot chocolate)
- essence eye blender brush
- pauls boutique eye shadow brush

 LIPPEN


- vaseline (aloe vera)
- essence longlasting lipstick (06 barely there !)

 HAAR


- kammetje
- twee clipjes

 OVERIGE SPULLEN DIE NIET IN MIJN TASJE PASSEN


- eos lipbalm (strawberry lees hier de review)
- christina Aguilera parfum
- mediq dag/nachtcrème
- hema wimperkruller

 VERGETEN TE FOTOGRAFEREN


- catrice mattifying oil control paper hoort bij gezicht
- essence eye liner brush hoort bij wenkbrauwen



Ik hoop dat je het een leuk artikeltje vond !!!
 
 
groetjes,
 
Daphne Best (themakeupgeeknl)

2 opmerkingen: