stash flash - Rituals

10:31 Unknown 4 Comments

hey lieve lezers,

Vandaag heb ik in plaats van een review iets anders. Ik heb namelijk voor jullie mijn eerste stash flash. Een stash flash is dat je alle producten die je van een merk heb laat zien. Meestal zie je dit op YouTube in een video, maar ik besloot het in een artikel vorm te doen. Mijn moeder had laats van me vader een cadeaubon gekregen om uit te besteden bij de Rituals store in Amsterdam. Ze heeft daar ook flink gebruik van gemaakt. Meestal mogen ik en me zusje die producten ook gebruiken. Een paar Rituals producten staan in mijn kamer, omdat ik die zelf gekocht/gekregen heb een paar zijn van mijn moeder. Omdat ik veel gekregen heb/mag lenen weet ik de prijzen niet uit  mijn hoofd. Ik zal niet bij elk product een uitgebreide review doen, maar ik doe gewoon een review over het merk zelf. Vandaar een stash flash en geen review. 


 
Rituals is voor mij betreft echt het beste merk in de categorie skincare en verzorging. Het merk heeft toch wat speciaals, omdat de geuren allemaal uniek zijn. Rituals werk van met lijnen (editie). Tuis hebben wij vier verschillende Rituals lijnen. De bekendste en de lekkerste wat mij betreft is de Organic rice ilk & Cherry blossom lijn. Deze lijn is erg verzorgend en heeft de meest lekkerste geur die ik maar ken. Ik heb van deze lijn een scrub en een mini deo. De scrub vonden we in huis zo lekker dat we al door onze eerste verpakking heen zijn gegaan. Ik heb van Rituals in totaal twee scrubs, een foam gel en twee bodylotions. Ik weet zeker dat we erg nog meer hebben, maar ik deed er weer een keer geen moeite voor om ze te gaan zoeken in alle hoeken en gaten van het huis. Rituals is dus een van mijn favoriete merken in het gebied van verzorging.

SCRUBS




 DEO



FOAM GEL


 BODYLOTIONS




 
 
 
Ik hoop dat je dit een leuk artikel vond (even wat anders dan een review), en dan zie ik jullie de volgende keer weer !!!
 
groetjes,
 
Daphne Best (themakeupgeeknl)

4 opmerkingen: