review - perfect touch blusher

06:25 Unknown 0 Comments

Hey,

Vandaag heb ik weer een  review. Deze review gaat over twee prachtige budget blushes van het merk perfect touch. Dit merk is verkrijgbaar bij de Big Bazar voor 1,49 per stuk. Ik heb daar twee van gehaald in de kleur 1 en 2. Het merk perfect touch is volgens mij nog erg nieuw in de Big Bazar. Tenminste bij mij zagen de schappen er erg netjes uit (wat normaal niet zo is). Ik zal binnenkort nog meer producten van dit merk halen, want er is nu een actie op dat merk. Namelijk 2+1 gratis. Heel veel bloggers hebben er al over gesproken, maar ik wilde jullie daar ook nog op de hoogte van brengen.

 


 
 Deze blushes zijn erg fijn voor de prijs. Ze voelen niet erg poederig aan op je gezicht, maar juist erg licht (alsof je niks op je gezicht hebt). De kleuren zijn erg mooi. Ze zijn niet super gepigmenteerd , maar dat vind ik juist fijn voor een blush, want je wil namelijk niet dat de een roze veeg op je gezicht heb :)
 





Ik hoop dat jullie wat hadden aan deze mini review. Ik zie jullie dan gauw weer !!!
 
 
groetjes,
 
DB

0 reacties: