2 in 1 review essence longlasting lipsticks

13:08 Unknown 2 Comments

hey lieve lezers,

Ik heb vandaag weer een review over twee lipsticks van een mijn favoriete (op een na) budget merk. Namelijk essence, het zusje van catrice (mijn favoriete budget merk !!!). Het zijn twee lipsticks van de longlasting collectie die essence heeft in de categorie lipsticks. Ze hebben een heleboel kleuren in die collectie, maar helaas heb ik er maar twee van. Dat komt vooral door mijn no-buy-tot-dat-ik-mijn-camera-heb-month. Veel mensen zijn er tevreden over deze lipsticks, zo ik ook. Essence is een erg fijn merk om mee te beginnen (en nog steeds om te gebruiken). Ik deze review ga ik het kort hebben over de kleuren 06 barley there en 14 adorable matt! Het is een nude en een fel rode (matt) kleur, twee prachtige kleurtjes die je wel in je make-up stash moet hebben.

*barley there verkeerd op de foto gespeld !!!



Ik vind allbei de kleurtjes erg mooi !!! Ze hebben allebei iets waardoor ze mij erg blij maken. Zo vind ik 06 barley there erg mooi, omdat het een oud rozig kleurtje is (een soort my lips but better kleurtje). En adorable matt ! is echt een hele mooie knal rode kleur. Adorable matt is wel een stuk beter gepigmenteerd dan barley there, maar dat vind ik niet heel erg. Barley there is meer een glans neutraal kleurtje. Ik vind het wel wat dat de lipstick een glans afgeeft. Allebei vind ik ze erg fijn voor de prijs (2,59). Trouwens de verpakkingen van deze lipstick vind ik echt geweldig. Lekker schoon en matt zwart !!!


Barley there is een mauve/taupe kleurtje. Het heeft een paarse/bruine ondertoon wat ik erg mooi vind. Deze in combinatie met de lip potlood in de kleurt satin taupe is de perfecte essence kylie jenner combinatie !!! De lipstick heeft een glanzende finish die bij de kleur echt prachtig is.  


Zoals je kan zien is Adorable matt echt een knal kleur. Eerlijk gezegd moet je er wel van hoeden. Hij is niet zo fel als in de verpakking hoor, maar wat aan de neutrale rode kant. Hij heeft een oranje ondertoon en is goed gepigmeteerd. Hij is wel matt, maar niet zoals een liquid lipstick. Ik vind deze kleur zeker het geld waard !!! Ik draag deze niet vaak (wel vaak gebruikt), maar meestal naar een speciaal event. 

swatches

wat zegt essence over dit product:

langdurige liefde ... je wordt gewoon echt verliefd op de longlasting lipsticks van essence. de lipsticks geven je lippen urenlang intense kleur zonder ze uit te drogen. je vindt zeker jouw favo kleur - van felroze en bessenrood tot subtiele nude tinten. het essence logo op de lipstick en de matte, zwarte verpakking met een ring van de bijbehorende kleur zijn echte blikvangers!


  Ik hoop dat jullie dit weer een leuk artikeltje vonden !!!

groetjes,

Daphne Best (themakeupgeeknl)

2 opmerkingen: