review - GOSH mono eye shadow - 007 coral

09:31 Unknown 0 Comments

hey,

Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Ik was laatst in de Kruidvat om een cadeau te kopen voor een vriendin. Je weet wel als je de Kruidvat binnen loopt (bij de beauty afdeling) dat je dan direct eerst even in de sale bakken gaat snuffelen. Dat deed ik dus en ik had daar tussen wat leuk gevonden. Ik heb een mono oogschaduw van GOSH gekocht. Het is een mono oogschaduw in de kleurcode 007 (net als James Bond). De oogschaduw kost normaal iets van 6,99 (een gokje), maar nu was hij nog maar voor 2,50. Je had allemaal verschillende kleurtjes, maar deze sprong toch echt uit. Dit is ook mijn eerste indruk van het merk, want ik heb namelijk nog niks van het merk GOSH, dus wil je weten wat ik van deze oogschaduw vind lees dan snel veder !!!





 
 
 De verpakking krijgt van mij echt een 10+ Het ziet er echt geweldig uit. Het heeft wat van de MAC verpakkingen, maar ook weer iets van hun zelf. Dit is gewoon leuk om zoiets in je make-up stash te hebben!
 



 
De pigment van de oogschaduw is erg goed. De kleur is erg licht, dus perfect voor een everyday-look. Je ziet niet veel van de oogschaduw terug op je ooglid, maar wel een licht koraalachtige schmmer. Meestal hou ik daar  niet erg van maar dit staat wel erg leuk en schattig. Toen ik met me vinger over de oogschaduw ging kwam er erg veel oogschaduw op mijn vinger te zitten, maar toen ik met me kwast erover ging begon die oogschaduw te brokkelen. Overigens ben ik er erg blij mee !!!
 
 
Ik hoop dat jullie wat aan deze review hadden, en dan zie ii jullie volgende keer.
 
groetjes,
 
DB

0 reacties: