review flomar metallic eye shadow - emerald (A005)

13:15 Unknown 1 Comments

hey lieve lezers,

Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Ik review vandaag de metallic eye shadow van de flomar in de kleur emerald. Ik wilde al heel land zo'n mooie kleur in mijn stash hebben. Ik was trouwens laats naar de stad geweest (Amsterdam) om te shoppen. Ik had nog niks van het merk flomar wat ik erg jammer vond, dus het was tijd om iets aan te schaffen van hun. In de klavers straat heb je een winkel van de flomar waar ik dus in ben geweest. De winkel van flomar in de klavers straat is niet heel groot (best wel klein), maar dat wil niks zeggen over de kwaliteit van de producten natuurlijk !!! Ik was van plan niet meer dan een producten te kopen, omdat ik namelijk spaar voor een spiegelreflexcamera waardoor ik bijna niks meer uitgeeft (er zonden voor al die make-up merken die op mij wachten !!!). Ik zocht eerst naar de blush/bronzer duo die ik bijl mensen zag langs komen, maar die was blijkbaar al uit het assortiment. Ik kwam uiteindelijk bij de sale bakken terecht waar heel veel oogschaduws lagen (echt heel veel). Tussen al die kleuren kwam ik er een paar tegen die ik erg mooi vond, maar emerald heeft mijn hard gestolen.




 
De oogschaduw is groen/zilver achtig (emerald). Het is in de kleurcode A005. De kleur is super goed gepigmenteerd !!! Het heeft een prachtige schimmer met een subtiele glans. De verpakking erg elegant en ziet erg luxe uit. Ook in de verpakking ziet de oogschaduw er erg spectaculair uit. Het heeft een patroon die je niet vaak tegen komt bij de meeste merken. De kwaliteit van de oogschaduw vind ik zo goed dat ik zeker van plan ben om er meer te halen.
 
 
 De oogschaduw koste 4,95 maar ze lagen voor maar 2,50 in de sale bakken wat ik overigens een leuke deal vind voor dit product. Ik vind deze oogschaduw perfect om er een green smokey eye mee te maken, zoals ik hieronder heb gedaan.


Ik hoop dat jullie dit artikeltje leuk vonden !!!
 
groetjes,
 
Daphne Best (themakeupgeeknl)

1 opmerking: