review - dearbody hand gels

02:37 Unknown 6 Comments

hey lieve lezers,

Ik heb vandaag weer een review voor jullie. Ik ga het vandaag over de dearbodyworks hand gels hebben. Dearbodyworks is een webshop die hand gels verkoopt. Ik wil jullie alvast zeggen dat ik deze producten niet zelf heb gekocht, maar heb gewonnen tijdens een winactie (ik was hun 100ste volgster vandaar). Ik ben er superblij mee vandaar dat ik er een review over de producten schrijf. Dearbodyworks is dus een webshop met een groot assortiment aan handgels. Deze hand gels waren een rage in de VS, maar nu hebben wij Nederlanders het dus ook. Het is al  verkrijgbaar bij verschillende winkels, maar ook bij deze webshop. Deze verpakkingen zijne echt supercute en de inhoud ruikt echt lekker fris, dus wil je meer weten over deze hand gels lees dan snel veder !!!

(het is *hand gel hihi)



Ik heb drie hand gels gekregen (ik heb ze niet zelf uitgekozen). De geur into the wild, warm sunshine en coconut lime verbena. Zelf hou ik absoluut niet van cocosnoot, dus daar kan ik niet echt mijn mening over uitten. De andere twee (into the wild en warm sushine) daar ga ik wat uitgebreider over praten.

 coconut lime verbena


Zoals ik al zei kan ik niet echt wat over deze handgel zeggen. Eerlijk vind ik hem meer naar limoen ruiken dan naar cocosnoot (in de dop heb ik hem geroken) !!! Dat is voor mijn echt een uitkomst, want ik hou niet van cocos. Ik heb hem niet op mijn handen getest, dus ik weet ook niet zeker of die zelfe geur ook echt op je handen blijf hangen. De kleur van deze handgel is trouwens groen.

into the wild

Deze geur ruikt erg sterkt, maar best lekker (in de dop heb ik hem geroken). Uit de geur kan ik niet om schrijven naar wat voor vrucht of plant hij ruikt. Ik vind deze handgel persoonlijk niet zo fijn, omdat hij geen lekkere geur achterlaat. Hij is vrij sterk en ruikt erg naar alcohol. De geur van de alcohol is zo overheersend dat je niks van de ''lekkere'' geur meer ruikt. Hij doet wel gewoon ze werk en dat is dat je handen schoon worden en vrij blijven van bactieren. De kleur van deze handgel is paars.

warm sunshine

Dit vind ik persoonlijk de lekkerste van de drie. De kleur spreekt me erg aan want hij is roze (mijn lievelingskleur), en hij ruikt super lekker. De geur is fijne en verfrissend. Hij doet me echt denken aan de zomer (zon, zee ene strand). De geur ruikt niet alleen lekker inde dop maar ook op je handen. Deze handgel blijf ook echt een tijdje bij je hangen, omdat deze geur zo lekker is vind ik dat wel fijn. Als ik een keer ga bestellen neem ik deze zeker mee in de bestelling.

De hand gels zijn kleurloos als je ze aanbrengt op je handen (stiekem vind ik dat wel jammer). Ook los van de potjes zitten er kleine blauwe balletjes in (weet niet waarom ???). Elk potje bevat 29ml. Daar kan je ongeveer een maand van genieten. De potjes zijn betaalbaar, want voor 1,95 kan je ze al bestellen op www.dearbodyworks.nl.

Ik hoop dat je het een leuke en nuttige review vond !!!
groetjes,
Daphne Best (themakeupgeeknl)



6 opmerkingen:

  1. Lijken me wel handige hand gels! Fijn om bijvoorbeeld in je tas bij te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahah ik zie het nu pas dat ik hand gels aan elkaar had gespeld !!! Bedankt voor tip. Ik vind ze ook erg fijn ik ga er zeker meer kopen. x

      Verwijderen
  2. ze lijken me best wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn ze ook !!! De roze raad ik het meeste aan !!!

      Verwijderen
  3. Dit lijken me hele fijne gels, volgensmij zijn die balletjes om een beetje te scrubben of wat extra schoon te maken? Achja leuke review in iedergeval! :))

    BeantwoordenVerwijderen