mijn everyday kwasten

09:46 Unknown 2 Comments

hey lieve lezer,

Vandaag even iets anders dan een review. Ik ga komende weken even wat andere artikelen plaatsen dan alleen maar reviews. Ik ben ook van plan om een serie te maken waarin ik over een bepaald onderwerp mijn top 5 laat zien. Daar horen jullie later nog wel wat over, maar vandaag laat ik jullie mijn everyday kwasten zien. Ik heb laats twee nieuwe kwasten van essence aangeschaft die een tijdje terug aan het assortiment waren toegevoegd. Eerst vond ik ze echt lelijk, maar toen ik ze in het echt zag moest ik ze direct hebben. Ik heb echt alleen maar budget kwasten en eentje die me een tientje gekost heeft. Ik ben daarom ook van plan meer te gaan investeren in wat betere kwaliteit kwasten. Ik ben ook van plan om kwasten van het merk real techniques en van zoeva aan te schaffen. Ik laat in dit artikel gewoon zien welke budget kwasten nu voor mij werken.



Mijn kwasten zitten in een glas, maar er zit ook een starbucks beker om het glas heen ter versiering. Het glas heb ik ooit bij de action gehaald en het is vanzelfsprekend dat ik naar de starbucks ben geweest. Zoals ik al zij heb ik echt low-budget kwasten. Dat komt meer omdat ik meestal makeup koop, en dan vergeet ik gewoon kwasten aan te schaffen. Ooit toen ik begon met makeup had ik bij de action een kwasten set gehaald en later nog wat anderen. Daar bleef het ook blij. Ik schaam me wel een beetje ervoor, daarom spaar ik nu voor wat betere kwaliteit kwasten. 

GEZICHT



deze kwast gebruik ik om blush mee aan te brengen (de set kost 1,29)



ik gebruik deze kwast om mee te contouren (4 euro)

OGEN

!!! op een of andere manier zijn deze foto's wat donker sorry !!!



perfecte kwast om me te blenden (1,59)


deze gebruik ik voor op me oogleden (deze heb ik in Engeland gekocht) (8 pond - 10 euro)


voor me wenkbrauwen !!! (1,59)


Ik hoop dat je dit artikel leuk vind !!!

groetjes,

Daphne Best (themakeupgeeknl)

2 opmerkingen: