review - lucrative lip gloss, luscious (younique products)

13:10 Unknown 0 Comments

hey,

Ik ben een lange tijd weg geweest maar ik ben weer terug. Een tijdje gelden vroeg de webshop younique products voor bloggers om wat producten te reviewen. Ik heb daarbij natuurlijk geantwoord en ik heb een pakketje helemaal uit Amerika gekregen. Ik heb drie producten ontvangen waarvan jullie komende maand nog meer zullen horen. Vandaag ga ik dus praten over een lipgloss. Het merk younique products kende ik nog helemaal niet. Het pakketje kwam dus helemaal uit Amerika en het was minder dan een week al binnen ! Je kan de lipgloss hier kopen. Over de lipgloss ben ik erg te spreken (de beste van alle drie denk ik zelfs).  Dus wil je meer weten lees dan vooral veder !!!




Ik ben echt gek van lipgloss vooral als het niet zo gepigmenteerd is, maar gewoon een mooie, natuurlijke glans achterlaten. Deze lipgloss is daar in tegen wel goed gepigmenteerd. Voor de kleur die vind ik dat wel erg fijn, want rood is echt een knal kleurtje. Ik vind als je een rode lipstick draagt of lipgloss dat hij goed moet opvallen. Eerlijk gezegd vind ik hem niet zo fijn want hij is niet zo goed als een lipgloss gepigmenteerd. Hij is wel erg mooi als je er een lipstick onder doet. Dan zorgd hij voor een opvallende glans.




De verpakking van de lipgloss vind ik erg mooi en chic. het heeft echt een uitstraling van een high end lipgloss. Een nadeel vind ik wel dat er behoorlijk veel teksten op de verpakking staan. Een leuk detail is dat er achter op de lipgloss een spiegel is geplak waar je tussendoor in kan kijken als je snel je lipgloss moet bijwerken. De dop is matt zwart en de rest van de verpakking glanst.





Je kan de lipgloss bij de webshop van Denise kopen voor $15 dollar. Ik vind het eigenlijk niet het geld waard, want voor die prijs kan je ook een hele mooie lipglass van mac kopen. Het was wel de moeite waard om hem voor jullie te testen.

groetjes,
 
Daphne Best x
 
DIT PRODUCT HEB IK ONTVANGEN TER REVIEW, 
 
DIT HEEFT UITERAARD GEEN INVLOED OP MIJN MENING.


0 reacties: